בית » כיסויים לכלי שייט

כיסויים בהתאמה אישית לכלי שייט

כיסויים לכלי שייט

אם אתם מחזיקים ברשותכם סירה או כלי שייט אחר, בוודאי תזדקקו לכיסויים לכלי שייט. כיסוי לסירה, או אפילו לאופנוע ים, מאפשרים לשמור עליהם בצורה טובה יותר.

סירות בימינו עשויות מפיברגלאס מצופה בחומרים הנותנים לו הגנה וברק וחשוב לשמור עליהם. אין מדובר אך ורק במעטפת החיצונית של הסירה, אלא גם החלקים הפנימים אשר עשויים להיות מעוצבים מחומרים שונים וכוללים גם רכיבים חשמליים. כיסוי לסירה יאפשר לכם להגן על הסירה כאשר היא אינה בשימוש. כיסוי ברזנט יכול להגן על הסירה מגשם, אבק ושאר פגעי מזג האוויר.

גם אם יש לכם שטח אחסון סגור בו אתם שומרים את הסירה, אתם עדיין זקוקים לכיסויים לכלי שייט. קודם כל גם אם יש לכם איזה מחסן, עדיין הסירה יכולה להתמלא באבק ואפילו צואה של ציפורים,  בעיקר אם היא מאוחסנת שם למשך תקופה ארוכה. אך ישנו דבר נוסף שעליכם לשקול – הובלת הסירה בדרכים. כאשר אתם גוררים את הסירה לעבר החוף אתם מובילים אותה בדרכים ושם היא זקוקה להגנה, לא רק מפני מזג האוויר אלא כל גרגר חצץ אשר עשוי להתעופף במהירות ולפגוע בסירה. כיסוי לסירה, בתנאי שהוא איכותי, מעניק הגנה גם בעת הובלת כלי השייט וגם בעת אחסונו.

כיסוי לסירה – פתרון לכל עונות השנה

אם הסירה שלכם מאוחסנת במקום פתוח אתם פשוט חייבים כיסוי לסירה. הכיסוי מעניק לכם פתרון לכל ימות השנה. בחורף הכיסוי ימנע מהגשם לחדור ולהציף את הסירה, הוא ימנע מהמים לגרום לכל מיני נזקים. אך גם העונה החמה והיבשה יכולה לפגוע בסירה אשר עומדת בשמש. קרני השמש (קרינת ה UVׂ) גורמים לנזק רב לכל החלקים הפנימיים של הסירה ומאיצים את תהליכי הבלאי. כיסויים לכלי שייט ימנעו את אותם הנזקים לריפודים, ללוח המחוונים, רכיבי הגומי וכל החלקים הפנימיים של הסירה.

כיסויים לכלי שייט בהתאמה אישית

לנוכח כל האיומים ופוטנציאל הנזקים לכלי השייט, בהחלט כדאי להשקיע בכיסוי לסירה. סירות מגיעות בגדלים שונים וחשוב מאוד שהכיסוי יתאים בגודלו לגודל הסירה. אתם לא רוצים סתם כיסוי אשר יכסה את הסירה, אלא כיסוי אשר יתאים בדיוק לגודל ומבנה הסירה. כיסוי שתוכלו לקשור ולמתוח היטב ויוכל לעמוד גם בתנאי הרוח של הובלת הסירה על נגרר בדרכים. מהסיבה הזו כדאי מאוד להזמין כיסוי שמשונית לסירה (כיסוי ברזנט לסירה).

השמשונית היא חומר חזק ועמיד המתאים בתור כיסוי לכלי שייט. הברנזט הוא חומר אטום שאינו מאפשר חדירת מים, כמו כן הוא מספק הגנה מפני קרינת השמש. ניתן לתפור את הברזנט לכל מידה וצורה של סירה וליהנות מפתרון מדויק בהתאמה אישית.

בעזרת כיסוי לסירה תוכלו לשמור היטב על מראה הסירה, תקינותה הטכנית וכמובן גם ערכה. קחו את האחריות והזמינו כיסוי לסירה. הקפידו על כיסוי קל לשימוש ובעל עמידות גבוהה.

כיסויים לכלי שייט
כיסויים לכלי שייט