בית » סגירת חורף מחיר
מחירון

סגירת חורף עלויות

סגירת חורף מחיר

בוודאי שמעתם על סגירת חורף, פתרון אשר הפך להיות פופולרי מאוד אצל כל מי שיש לו מרפסת או פרגולה. גם בבתים פרטיים וגם בעסקים כמו מסעדות ובתי קפה. במאמר זה נדבר על סגירת חורף מחיר והסברים.

ובכן, סגירת חורף נועדה לענות על צורך פרקטי. בימי החורף, עם הקור, הרוחות והגשמים, איננו יכולים ליהנות מהמרפסת או הפרגולה שלנו. כאשר אנו יושבים בחוץ אנו נרטבים בגשם וגם קר מידי בשביל להתרווח בנעימים כפי שעשינו בימי הקיץ.

כתוצאה מכך מצבים אלו הופכים את המרפסת או הפרגולה למקום מבוזבז.כתוצאה בימי החורף ומקטינים את יכולת השימוש וההנאה שלנו מהמרפסת והפרגולה. סגירת חורף נועדה לתת לכם פתרון אשר יאפשר לכם ליהנות ממקומות אלו גם כאשר יורדים גשמים חזקים וישנן רוחות קרות.

סגירת חורף היא פתרון לאותם הימים, היא אוטמת את המרפסת או הפרגולה וכך המים והרוחות הקרות אינן נכנסות פנימה.

יש לזה כמה יתרונות מרכזיים. זהו פתרון זמני המעניק לכם גמישות רבה והוא אינו דורש בקשת היתרים בעירייה. בסגירת חורף מחיר זול יותר בהשוואה לפתרונות אחרים שניתן למצוא.

כיצד מתבצעת סגירת חורף

סגירת חורף מתבצעת באמצעות שימוש ביריעות ברזנט הנחתכות למידות הנכונות ובדרך כלל מקובעות באמצעות טבעות פליז. יריעות אלו הן אטומות למים וגם שקטות כאשר הן באות במגע עם טיפות הגשם המכות בהן. 

אך יריעות אלו הן אינו שקופות ולכן נהוג לשלב אותן עם יריעות PVC המאפשרות לנו ליצור חלונות שקופים. 

יריעות ה PVC יכולות להתחבר ברוכסנים או סקוצ‘ים. דבר המאפשר גם לפתוח אותם כאשר רוצים לאוורר מעט את המרפסת ולא יורד גשם באותם הרגעים. בסוף העונה הקרה ניתן בקלות להסיר את סגירת החורף ולאחסנה עד החורף הבא.

בוודאי תרצו לדעת לגבי עליות סגירת לחורף  ובכן. תשובה חד משמעית לגבי סגירת חורף מחיר לא ניתן לתת סתם כך. הדבר תלוי בכמה גורמים כמו למשל גודל מרפסת וסוג החומרים שבהם רוצים להשתמש – כמו למשל החלונות והדלתות.

על מנת לדעת כמה תעלה לכם סגירת חורף יש לקבל הצעת מחיר אישית. לצורך זה יש לקחת מידות, לשרטט את גודל היריעות והפרטים השונים שתרצו כמו החלונות והדלתות. 

ברמת העיקרון ככל שהמרפסת או הפרגולה יותר גדולה. יש צורך ביותר יריעות ברזנט ו PVC ולכן העלויות עולות, אך במקביל המחיר למטר עשוי לרדת.

באופן טבעי אנו רוצים לחסוך בעלויות ולחפש סגירת חורף מחיר זול, אך כמובן שאסור להתפשר על האיכות.