בית » סגירת פרגולות לחורף
ברזנט pvc מחוזק חסין אש

סגירת פרגולות לחורף

ClockCreated with Sketch.

שירות מהיר

ManCreated with Sketch.

אמינות ומקצועיות

Star1Created with Sketch.

אחריות על כל עבודה

ייצור והתקנה
עבודות שלנו
לפני
אחרי

סגירת פרגולות לחורף

פרגולות הן פתרון נהדר למרפסת או לגינה. הן נראות מעולה ומספקות לכם פתרון הצללה כנגד קרני השמש. ניתן להשיג אותן בעיצובים שונים, חומרים שונים והכי חשוב התאמה מדויקת לתנאי השטח והסגנון העיצובי המתאים עבורכם. 

בעזרת הפרגולות תוכלו ליהנות יותר מהגינה או המרפסת שלכם בימי הקיץ. 

אך מה לגבי ימי החורף בהן מנשבות רוחות חזקות ויורדים גשמים זועפים?

 בימים אלו אינכם יכולים לשבת בנחת תחת הפרגולה והיא עשויה לעמוד חסרת שימוש במשך חודשים רבים. 

אך זה לא חייב להיות כך. בהחלט ישנו פתרון לסגירת פרגולות לחורף.

סגירת פרגולות לחורף תאפשר לכם ליהנות מהפרגולה שלכם גם בימי החורף הקרים ביותר, ללא רוחות וללא גשמים. אפילו תנור חימום תוכלו להתקין בתוך הפרגולה האטומה, אם תרצו.

זהו פתרון נהדר אשר עשוי להתאים לבתים פרטיים או לכל מקום בו מותקנת פרגולה אשר רוצים לעשות בה שימוש גם בימי החורף, כמו למשל מסעדות או בתי קפה.

סגירה של פרגולה לחורף מעניקה לכם פתרון גמיש. 

בימי הקיץ ניתן להסיר לחלוטין את הפרגולה ולהתקינה אך ורק בתקופת החורף.

אך גם בתקופת החורף ניתן לפתוח חלונות PVC שקופים בפרגולה ולגלגל אותם כלפי מעלה וליהנות מאוויר צח כאשר לא קר מידי.

סגירת פרגולות לחורף נעשית בהתאמה איית למידות ולסגנון הדרוש לכם. אתם יכולים לבחור אך תרצו את כל החלונות והדלתות, אם בכלל, ולקבל פתרון בהתאמה אישית.

סגירה עם ברזנט לחורף לפרגולה אשר עושה שימוש ביריעות ברזנט, היא לא רק פתרון זול וקל להתקנה אשר מחזיק מעמד במשך שנים; יש לה יתרון נוסף – היא נחשבת לפתרון ארעי ואינה דורשת היתרים מהעירייה אשר עלולים לסרבל ולסבך את התהליך. 

ניתן לסגור את הפרגולה באמצעות יריעות ברזנט, וחלונות PVC שקופים ללא שום היתר מיוחד. לא כך הדבר עם סגירת אלומיניום, היא גם דורשת תהליך בנייה והתקנה מורכב יותר גם דורשת אישור.

ועכשיו רק תדמיינו לעצמכם את החיים תחת פרגולה עם סגירת חורף.

אתם יכולים לשבת תחת הפרגולה ולהישאר חמימים ויבשים. הכינו לעצמכם כוס משקה חם לפי העדפותיכם האישיות ותוכלו לראות מבעד לחלונות ה PVC את העצים משתחווים בפני רוחות השמיים ואיך טיפות הגשם שוטפות את הכל. תוכלו גם להזמין חברים ובני משפחה ולארח אותם תחת פרגולה סגורה ואטומה למים.

אם גם אתם מעוניינים בסגירת פרגולות לחורף אתם מוזמנם לפנות אלינו ולקבל פתרון בהתאמה אישית. מחירי סגירת חורף לפרגולה עשויים להשתנות בהתאם למידות ולצרכים השונים שיש לכם (חלונות, דלתות, הצללה) מהפרגולה.

 אנו נעתיק לכם פתרון משביע רצון אשר יאפשר לכם ליהנות מהפרגולה בכל ימות השנה. אנו מקפידים על כל הפרטים והאיכויות ומספקים לכם מוצר שישמש אתכם למשך שנים ארוכות.